julialindvalls.blogg.se -


SVAR PÅ ERA FRÅGOR

har du några tatueringar? om inte vill/ska du skaffa?
- Nej jag har inga tatueringar, men vill gärna ha en text på insidan av över armen ankeln eller något snyggt på låret. Men det får bli när jag är hundra på vad det ska vara. 

vilka är dina favorit butiker/affärer i göteborg? :) 
Älskar dina kläder/stil :)
- Tack så jätte mycket!! Jag gillar Carlings, hollywood, HM osv alla typ. Varierar jätte mycket. Men jeans shorts huvudbodnad och vans är favvo sakerna att köpa. 

vad lyssnar du på för sorts musik? lyssnar du på pop punk, indie? i så fall vilka band? :)
- Jag lyssnar verkligen på jätte mycket!! Men Lana Del Rey & Håkan hällström är mina favoriter. 

har du ask?
- Nepp, men om ni har frågor så ställ på bara! 

Hur är din "drömkille" och vilka sorts killar är din "typ" stilmässigt och personligheten?
- Sjukt svår fråga men killar med toffs och brunt hår är ett plus. Mörka ögonbryn viktigt också. 
Men en fin personlighet slår allt. Älskar människor man kan vara sig själv med och göra ALLTING. 

KRAMISAR 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: