julialindvalls.blogg.se -


THE BLING RING


Såg Bling ring förra veckan och blev så galet förvånad att filmen är baserad på en verklig händelse. Alltså vanliga ungdomar i USA stal från Paris Hilton Miranda kerr Linsey Lohan Orlando Blom Megan Fox m.m. Paris hilton var dom hos fem gånger och hittade nyckeln under hennes dörr matta, haha. Hon anmälde inbrotten först när en väska för 2 miljoner dollar blev stulen.
Ungdomarna fick fängelse straff (1-4år) efter hållit på att leva i lyx i hela tre år. Efter denna händelse har ungdomar runt om i världen inspireras av detta och det har ledat till självmord och försök till liknande stölder.
Filmen inehåller för lite drama så man hänger inte med hela tiden men den är värd att se.
 
Skådespelarna vs dom riktiga ungdomarna

Anonym

hej!

Trivs du på din skola och med din linje? Vad har du valt för linje och vad gör ni?

Skulle du kunna göra ett inlägg om din skola och hur den är med bilder och sånt? Skulle bli så glad för jag funderar på att gå där. Jag bor i göteborg men jag vet inte riktigt vart den ligger.

Svar: Kolla inlägget över! Och tack vad gulligt att du uppskattar bloggen! pusspådig!
julialindvalls.blogg.se

2013-10-08 @ 15:47:08
Anonym

en till fråga, va de svårt att komma in med poängen? Hur mycket hade du? :)

btw. älskar din blogg

Svar: svara i inlägg och det är ganska lätt låg runt 195-215 när jag sökte om jag mindes rätt :)
julialindvalls.blogg.se

2013-10-08 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: