julialindvalls.blogg.se -


TISDAGS ONSDAGS

I tisdags var jag på klass fest med mina finfina vänner det var jätte roligt, sedan igår så var jag på jobb intervju var så himla nervös! Övade handskakningar med Fanny flera tusen gånger med till slut blev jag mästare och jag fick jobbet! Kände mig så himla speciel när hon ringde och sa att dom egentligen ej tar emot omyndiga men det fick bli ett undantag med mig. 
Så idag ska jag på utbildning och sedan halloweenfest.
Igår var jag även i Skövde och fira att jag fått jobb med en fika och min vän johannes, gillar den lillstaden! Pusssssspåer

Klara

Vad fick du jobb som? :D

Svar: Tellefonförsäljare! så passa dig när det ringer!
julialindvalls.blogg.se

2013-10-31 @ 22:38:25
Anonym

Din blogg är seriöst bäst!

Svar: Tack vad glad jag blir!!!
julialindvalls.blogg.se

2013-11-02 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: